2015. március 5., csütörtök

Palacsintatorta


Amint láthatjátok, ma palacsintatortát készítettem, és ennek a receptjét hoztam el Nektek!
 Tulajdonképpen nagyon egyszerű elkészíteni, semmi bonyolult nincs benne.

Hozzávalók:
-Körülbelül 7 darab palacsinta
-Nutella
-Puding
-250 gramm túró
-1 tojás sárgája
-1 csomag vaníliás cukor
-1 citrom reszelt héja
-4-5 evőkanál tejföl
-Kristálycukor
Elkészítés:

1, A palacsinta megsütése.
 2,A túrókrém elkészítése:
Egy tálba összemorzsoljuk a túrót, hozzáadom a 4-5 evőkanál tejfölt, 3 evőkanál kristálycukrot, a citrom lereszelt héját, 1 csomag vaníliás cukrot, és a tojás sárgáját. Ezeket összekeverem és kész is a túrókrém.
Ha készen van, és kisütöttük azt a mennyiséget amennyi kijön a receptünkből, előveszünk egy tányért(vagy tortalapot) és rátesszük az első palacsintát. Ezt jó vastagon megkenjük Nuttella-val és ráteszünk még egy palacsintát. Ezt túrókrémmel kenem meg, és jöhet rá az újabb palacsinta. A következő réteg a vaníliás puding.(Persze bármilyen másik puding is lehet, de én most vaníliással csináltam.) Erre még egy palacsintát teszünk és megismételjük az eddigi rétegeket, Nutella, túrókrém, puding. Az utolsó palacsintát leönthetjük desszertöntettel,(én most csak vékonyan megkentem pudinggal) és további díszítés képpen pedig tortadarával is megszórhatjuk.
  És már kész is van a palacsintatorta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése