2015. július 22., szerda

Nagyon csokis muffin



Sziasztok!

Elég régen sütöttem már muffint, és mostanában egyre többször gondoltam arra, hogy kéne már sütnöm. Erre megfelelt a mai nap, és ma nem egyedül sütöttem, hanem egy barátnőmmel, Laurával. Laurának beauty blogja van, nézzetek be hozzá! :)
  Ehhez hasonló muffint már sütöttem, és láthattatok is már a blogon, viszont ez egy másik recept, amit legalább egy éve nem sütöttem már meg.

Hozzávalók:
                     -2 tojás
                     -15 dkg kristálycukor
                     -16 dkg liszt
                     -10 dkg csoki
                     -6 evőkanál kakaópor
                     -1 csomag vaníliás cukor
                     -16 kg margarin
                     -1 csomag sütőpor
                     -1 csomag csokipuding

Elkészítés:
1, A cukrot a vaníliás cukorral, a tojással habosra keverjük és a puha margarinhoz adjuk.
2, Ezután hozzáöntjük a liszttel elkevert kakaóport és sütőport, és összedolgozzuk. Végül a csoki darabokat is beledobáljuk. Ha túl sűrű lett, joghurttal vagy tejjel higgítjuk.
3, Ezek után megfőzzük a csokipudingot, majd kicsit hűlni hagyjuk, majd hozzákeverem a tésztához.
4, Sütőbe, 180 fokon, kb 15 percig sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése