Almás muffin

5:05 0 Comments A+ a-

Sziasztok!
Nagyon régen hoztam már receptet, ennek oka pedig az volt, hogy el voltam havazva mostanság. Ma be kellett menni az iskolába ledolgozni egy csőtöréses napot, és úgy gondoltam tökéletes befejezése lenne a napnak ha sütnék valamit. Mivel hatodik napja keltem fel korán ezért nem készítettem bonyolult süteményt, maradtam a muffinnál.

Hozzávalók: 
             -20 dkg búzafinomliszt
             -20 dkg kristálycukor
             -2 db tojás
             -12,5 dkg margarin (körülbelül fél kocka)
             -1 csomag vaníliás cukor
             -1 csomag sütőpor
             -1,5 dl tej
             -4 db alma

Elkészítés:
A lisztbe belekeverjük a sütőport. A cukrot, vaníliás cukrot habosra keverjük a margarinnal és hozzáadjuk a tojásokat. Ezek után kanálankét hozzákeverjük a lisztet, és fokozatosan hozzáöntjük a tejet.
 Az almákat megmosom, meghámozom, majd kivágom a közepét. Három almát nagy lukú reszelőn belereszelek, a negyediket apróra felkockázom. A reszelt almákat beleforgatom a muffin tésztába.
Muffin sütőt kibélelem papírral (ha nem szilikonos) és rakok bele a reszelt-almás tésztából, majd a tetejét megdobálom néhány kocka almával, mielőtt még a sütőbe tenném.
 Az előmelegített sütőben 15-20 perc alatt megsütöm a muffinokat.




További kellemes hétvégét kívánok! :)