2016. március 27., vasárnap

Kókuszos golyók

Sziasztok!
Sokat gondolkodtam azon, hogy mit kéne sütni húsvétra. Átnézegettem a receptjeim, kutattam az interneten, végül arra jutottam, hogy somlói tortát és kókuszos golyókat készítek.  Somlói tortát már készítettem, ide kattintva megnézhetitek.

Hozzávalók:
                   -2 dl tej
                   -20 dkg kókuszreszelék
                   -12 dkg vaj vagy margarin
                   -6 dkg porcukor
                   -1 tubus cukrozott sűrített tej
                   -tisztított mandula

Előkészítés:
A tejet felforraljuk, beleszórunk 15 dkg kókuszreszeléket, majd félretesszük, hagyjuk kihűlni.

Elkészítés:
1, Habosra keverjük a puha vajat a cukorral, beletesszük a sűrített tejet és a kihűlt, kicsit kinyomkodott kókuszreszeléket. Jól elkeverjük. Hűtőbe tesszük, hogy a vaj megszilárduljon.
2, Amikor a massza már formázható, 24 kis golyót készítünk, mindegyik közepébe belenyomunk egy szem mandulát, majd megforgatjuk a maradék kókuszreszelékben. Hűtőszekrénybe tároljuk, minyonpapírokban is kínálhatjuk.
A kész golyók nagyjából 2 óra múlva lesznek fogyaszthatók



Kellemes Húsvéti Ünnepeket! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése