2016. május 7., szombat

Kakaós-rumaromás palacsinta

Egyik barátnőm mesélte a héten, hogy milyen finom kakaós palacsintát evett. Aminek nem a tölteléke, hanem a tésztája volt kakaós. Még nem igazán hallottam ilyenről, de eldöntöttem, hogy kipróbálom, a sima kakaósat viszont valamiért mégis túl egyszerűnek, túl snassznak tartottam, ezért tettem bele egy kevés rumaromát.

Hozzávalók:
          - 20 dkg liszt
          - 2 tojás
          - 3 dl tej
          - 2 dl bubis víz
          - 2 evőkanál olaj
          - csipet só
          - 3-4 evőkanál kakaópor
          - 1-1,5 kiskanál rumaroma

Elkészítés: 
 A lisztet, tejet, tojást, bubis vizet, olajat és sót robotgéppel kikeverem. Ha csomós, akkor átszűrőm, vagy ha sűrű akkor öntök még hozzá vizet. Ezután beleteszem a kakaóport és a rumaromát is, majd ezekkel is összekeverem.
Díszítésnek öntetként kakaót és margarint olvasztottam egy kevés vízzel.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése