2016. június 11., szombat

Csokis-banános muffin

  Egyik barátnőm névnapja alkalmából kezdtem neki sütni. Gondolkodtam, hogy mibe is kéne belefognom, mert a krémes süti szétfolyik a melegben. A kelt tésztásaknak hosszúra nyúlik az elkészítési idejük a kelés miatt, ezért maradtam az egyszerű muffinnál. De még ebből sem akartam olyat készíteni, amit már csináltam. Most egy teljesen "új" receptet kerestem erre az alkalomra. :)

Hozzávalók:
     A tésztához:
           -30 dkg liszt
           -2 tojás
           -15 dkg margarin
           -13 dkg cukor
           -1 csomag sütőpor
           -5 dkg keserű kakaópor
           -1 csomag vaníliás cukor

    A töltelékhez:
           -2 darab banán
           -1 csomag vaníliás vagy tejszín ízű pudingpor
             vagy 1 csomag banánpuding
Elkészítés:
1, A banánokat összenyomkodjuk, félretesszük kicsit. A pudingot megfőzzük, és ha kész van hozzáadjuk a banánpépet.
2, A cukrot, vaníliás cukrot, margarint és tojásokat összekeverjük egy tálba.
3, A lisztet elkeverjük a sütőporral, és kakaóporral, majd kanalanként hozzáadjuk a cukros-tojásos masszához.
4, A csokis masszából teszünk egy keveset a muffinforma aljába, erre teszünk egy kis tölteléket, majd még egy kevés muffin tésztát teszünk rá.
5, 180 fokon előmelegített sütőben 15 percig sütjük.



Kellemes hétvégét! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése