Nutellás sajttorta

3:53 0 Comments A+ a-

Néhány barátomat áthívtam a hétvégére. Most, hogy már nem vagyunk osztálytársak, ritkábban találkozunk, s ha telefonon keresztül beszélgetünk is, az nem olyan, mintha szemtől szemben ülnénk, és beszélgetnénk. Nagyon sok receptet átnéztem, hogy mit is csinálhatnék, mert ilyen melegben a krémes megolvad, szétfolyik, viszont mindenképpen édes sütit szerettem volna. Így esett a választásom a nutellás sajttortára. És hála Istennek, még a sütőt sem kell bekapcsolni az elkészítéséhez, szerintem még kerti partira is nagyon jó. :)

Hozzávalók:
          -280 gramm darált keksz
          -100 gramm margarin
          -440 gramm mascarpone
          -300 gramm Nutella
          -100 gramm török mogyoró

Elkészítés:

1, A kekszet egy tálba tesszük és összekeverjük a szobahőmérsékletű margarinnal és egy evőkanál Nutellával. Ha nem akar összeállni, akkor lehet hozzá önteni egy pici tejet. A kapott masszát egy kapcsos tortaforma aljába nyomkodjuk.
2, Egy másik tálban összekeverjük a mascarponét és a maradék Nutellát. Az eredeti recept még ír a krémhez 50 gramm porcukrot is, bár szerintem a cukor nélkül is elég édes, így ezt én kihagytam belőle.
3, Az egészet elsimítjuk a kekszes alapon.
4, A mogyorót sütőben vagy serpenyőben megpirítjuk (így erőteljesebben érezhető az íze), összetörjük apróbb darabokra, majd a mascarponés-nutellás krém tetejére egyenletesen rászórjuk-
5, Legalább másfél óra fagyasztás után szeletelhető, de egy éjszaka alatt a hűtőben is jól megdermed.- Melegen nem tanácsos tartani mert megolvad a krémes rétege.







További kellemes hétvégét! :)